17 Eylül 2013 Salı

renk eşleştirme

babamızın koleksiyonundan izinsiz aldığımız arabalarla renk eşleştirme yaptı şimal kendisi ayırdı daha ben söylemeden alıştı çocuk ne yapsın herşeyi renk veya sınıflara ayırmasını isteyen bir annesi var :)

aslında şimal babasının arabaları ile oynamaz çünkü bilir babası bu konuda çok hassas arada sırada istiyor oynamak bu seferde isteyince bende aynı renklerin çoğunluğunu seçerek karışık verdim benimde niyetim renklere ayırmasını istemekti ben söylemeden başladı minik kuzum bu vavi bu kıymızı bu sayı bu siyah bu beyaz diye çok mutlu oldum tabii sonrada kendinden emin anne alkış dedi ben her yaptığı güzel şeyden sonra genelde alkışlarım ödül gibi bazen yanlış yapar ama tutturur alkış diye ama yapmam anlatırım doğru olanı zaman zaman etkili olmasa da çoğunlukla etkili oluyor 




2 yorum:

  1. valla babanız görmesin gerçekten şahane bir kolleksiyonu varmış. Şimal kuşta işini biliyor hani :)

    YanıtlaSil
  2. :) sorma hemen anladı zaten bunların yeri değişmiş siz benim arabalarımla mı oynadız diye :)

    YanıtlaSil